مارینا پارک هتل

فرصت شغلی - 8

درباره شرکت

مارینا به معنی جویبار و آب است و به معنی «دارنده هر چیز ارزشمند» نیز به کار می‌رود. از سوی دیگر این کلمه اصطلاحا به معنی بندر کوچک است؛ یعنی محوطه‌ای که قایق‌های کوچک و تفریحی در آن پهلو می‌گیرند. می‌توان گفت این معنای اخیر با هتل مارینای کیش منطبق تر است. هتل مارینا کیش اولین و خاص‌ترین مارینای جزیره محسوب می‌شود. در مارینا معمولا امکاناتی مثل آب و برق برای قایق‌ها فراهم می‌شود و در حجمی کوچک‌تر از بندر، از قایق‌ها استقبال می‌شود. مارینا بیشتر برای کشتی‌ها و قایق‌های تفریحی و نه حمل و نقل کالا کاربرد دارد. در مارینا پارک کیش قایق‌ها برای سوخت گیری رفت و آمد دارند و قایق‌های تفریحی به صف شده‌اند. ساحل مارینا کیش علاوه بر استقبال از کشتی‌ها و قایق‌ها، برای انواع تفریحات دریایی کیش مورد توجه است. به همین دلیل گردشگران زیادی برای بازدید از جاهای دیدنی کیش این هتل را برای اقامت خود بر می‌گزینند.

نمونه کار

2 دیدگاه

  1. مينا عبدالكريم بقال
    9 دی 1402
    5.0

    با درود … روز خوش. تمايل دارم براى مديريت هتل ، مديريت گردشگرى و جهانگردى همكارى داشته باشم بصورت نيمه وقت …
    كارشناسى ( ليسانس ) و در حال گذراندن رشته گردشگرى و جهانگردى در تهران هستم و در حال حاضر مديريت هستم در صنف شغلى خودم ( املاك و مهندسى) تمايل به سكونت و كار در جزيزه كيش را دارم. سپاسگزارم. ارادتمند : مينا عبدالكريم

    • میلاد مساوات
      9 دی 1402
      0.0

      سلام مینا. میتونید با ثبت نام در ساامانه کاریابی دکمه اقدام به همکاری با مارینا پارک هتل و دیگر مجموعه های در کیش نمایید.

افزودن یک دیدگاه

امتیاز شما برای این لیست